ОК, материалът за този блестящ червен кабриолет не е точно от канабис сатива и/или индика (сортовете, годни за пушене). Той е от индустриален коноп. От него могат да бъдат извлечени дълги и тънки влакна, които усукани във въже могат да бъдат изключително здрави.

Базираната в щата Флорида компания Renew Sports Car използва коноп и смола за изграждането на външните панели на ярко червения кабриолет. Формулата е близка до тази на усиления бетон, който се използва при строителството на небостъргачи. Вземате материал, който е с висока якост и го смесвате с лепило, което се втвърдява при налягане. Полученият композит е изключително здрав и в същото време – лек.

Трябва да се отбележи, че това не е първата „марихуанена кола“, която историята на автомобилите познава. Твърди се, че през 40-те години на миналия век, Хенри Форд експериментира с индустриален коноп. Той е съставна част от композитен материал, който да замени стоманата. Истината е, че за тази смес Ford са използвали не само коноп, но и други индустриални култури като царевица и соя.

Renew Canna може да бъде поръчана в 3 модификации – Canna 255 има двигател с 255 к.с. и задвижване, осигурени от Flyin` Miata и в съчетание с ниското тегло на колата се получава съотношение от тегло към мощност, близко до това на Porsche 911.

По-мощният модел разполага с 525 к.с., които ни се струват плащещо много за 4-колесна самоделка от канабис. Renew Canna предлагат и истински екологична версия, задвижвана от електромотор с мощност 80 к.с.